Семеринг PTFE

ПОЛЕЗНИ СЪВЕТИ ОТ ЕКСПЕРТА В УПЛЪТНЕНИЯТА - ELRING
 
Професионален ремонт с PTFE (политетрафлуороетилен) семеринг
 
Когато става дума за “ремонтиране” на двигатели с вътрешно горене, трябва да сме запознати с задвижващите валове и небходимите за тях семеринги /уплътнителни пръстени/. Тези семеринги обикновено имат уплътнителен ръб от високока чествен еластомер и метална пружинка. Металната пружинка притиска ръба в контактната му побърхност с въртящия се вал, като по този начин се гарантира надеждно уплътняване.
Поради високите об. / мин и температура на маслото при съвременните дизелови и безинови двигатели, семерингите трябва да отговарят на все по-високи изисквания. Същевременно се усъвършенстват моторните масла и добавки, като те стават все по-агресивни към еластомерите.Стандартните /еластомерни/ семеринги отговарят на тези по-строги изисквания, но само в ограничена степен.
Това довежда до разработването на PTFE семеринги, които да издържат на такъв изключителенстрес. За разлика от еластомерни те семеринги, уплътняващата им площ е монолитна, много по-ши рока, и не се нуждае от метална пружинка. Те издържат на много
високи температури, устойчиви са на съвременните моторни масла и с изключително ниска загуба при триене. Това осигурява много добро уплътняване, което идеално пасва на модерния дизайн на двигателите.
Новият дизайн на PTFE семеринги се използва при новите двигатели вместо традиционните семеринги. Съответно при ремонт е необходимо да се подменят със семеринг от същия тип (PTFE).
Свързани производители: 

Подобни технически информации