Nissan

Обтяжна ролка 531 0409 30

Пълно покритие от единична обтяжна ролка За автомобилите посочени по- горе, има две версии на ангренажния ремък на пазара. Ако поръчате от конкурент, съответната обтяжна ролка трябва да се използва...

Монтажни инструкции за комплект обтяжна ролка и комплект обтяжна ролка с водна помпа за Dacia, Nissan и Renault

При двигателите изброени горе, шайбата на коляновия вал трябва да бъде свалена, за да се смени ангренажния ремък. Когато се прави, е важно да се гарантира, че шайбата на коляновия вал е свободна да...

Промяна на материал за обтяжната ролка 531 0404 10

Като част от непрекъснатите ни усилия за подобряване на нашите продукти, работната повърхност на обтяжната ролка е променена от метална на пластмасова. Снимка 1: Предишната конструкция е изработена...

Промени в материала на отклоняваща ролка 532 0020 10

Като част от непрекъснатите ни усилия за подобряване на нашите продукти, работната повърхност на отклоняващата ремъчна ролка 532 0020 10 е променена от метална на пластмасова. Снимка 1: Предишната...

Инструкции за монтаж на хидравличният изключващ лагер (CSC) 510 0090 10/510 0097 10/510 0098 10/510 0137 10

В горните модели се монтират различни варианти на хидравличният изключващ лагер, CSC. Главната разлика между тях е в диаметъра на хидравличната връзка. Следователно при смяната им винаги трябва да се...

Инструкции за монтаж за LuK RepSet® Pro със съединител SAC на LuK и маховик DMF 415 0146 10 на LuK

Тъй като съединителят SAC на LuK се саморегулира, при монтажа притискателният диск трябва винаги да фиксира без противосила. Това означава, че притискателният диск не трябва да се изтегля с болтовете...

Инструкции за монтаж на двумасов маховик с транспортен фиксатор

Двумасовият маховик (DMF) се монтира с транспортен фиксатор (блокиращ щифт). Този щифт блокира първичната и вторична секции и се фиксира към DMF откъм страната на двигателя (виж Илюстрация 1)....

Инструкции за монтаж за DMF 415 0100 10

Двумасовият маховик (DMF) може да бъде монтиран в различни положения, но само едно от тях е правилното. Снимка 1: Центровъчен щифт на колянов вал Снимка 2: DMF центровъчен отвор (от страна на...

Нови компоненти в SETa на обтегача и KITa на обтегачa за Dacia/Nissan/Renault

При смяната на ангренажния ремък с употреба на специфицираните по-горе SET или KIT на обтегачa, едновременно с тях трябва да се сменят и показаните на Фигура 1 компоненти. Като допълнителна услуга...

Повреда на ремъчната ролка на генератора

Оригиналната ремъчна ролка на генератора с гумено-метална връзка е със среден експлоатационен живот от само 20 000 мили. Регулярната проверка на състоянието на тази част е много важна, като се...

Страници