LuK

LUK е част от Schaeffler Group
Повече от 40 години, LUK е синоним на иновация, фокус върху клиента и качество на многобройните продукти за задвижването на автомобила.
LUK е основана през 1965 година от братята Джордж и Вилхелм Шефлер с първоначална цел да снабдяват наследника на VW Beetle със съединители с диафрагмени пружини.
Днес, една на всеки четири коли в света е със съединител LUK.
Като технологичен лидер в много сфери, LUK е разработил следните важни продукти: През 1965 година, LUK е първата компания в Европа, която прделага на пазара съединител с диафрагмени пружини, а през 1985 произвежда първия двумасов маховик. Това е последвано от компоненти за вариаторни предавателни кутии и „easytronic”, първата електро-механична автоматична трансмисия в света. Сегашните усилия са насочени предимно към разработката на компоненти за трансмисионните системи с двоен съединител и за алтернативно, икономично, хибридно задвижване.
LUK също обхваща след продажбения пазар, като предлага резервни части на дистрибутори и сервизи в целия свят.
- DMF за превозни средства с двоен съединител
- LuK RepSet DMF – практичното пълно сервизно решение
- LuK RepSet® 626 3077 00 за надеждни трансмисии под висок товар
- Алуминиеви фиксиращи болтове на скоростната кутия при BMW с магнезиев корпус на скоростната кутия
- Бележка по монтажа на LuK DMF 415 0059 10
- Бележка по монтажа на LuK DMF 415 0232 10
- Бележки по боравене с двумасов маховик!
- Бележки по боравене с двумасов маховик!
- Болтове за двумасови маховици (DMF) и компактни DMF (DFC)
- Бучащ шум от дизелов двигател
- Важна информация за избягване на вибрации на педала на съединителя
- Важна информация за правилен монтаж на хидравлични лагери (CSC) 510 0073 10, 510 0063 10 и 510 0150 10
- Важна информация за правилния монтаж на хидравличният изключващ лагер (CSC) 510 0073 10
- Визуалани различия при LuK DMF 415 0388 10
- Гресиране на изключващата система
- Заместител на продукт комплект с инструменти SAC 400 0072 10 до 400 0237 10 с допълнително съдържание
- Инструкции за демонтаж на 7-степенна скоростна кутия с директна смяна на скорости, OAM, със сух двоен съединител
- Инструкции за демонтаж на 7-степенна скоростна кутия с директна смяна на скорости, OAM, със сух двоен съединител
- Инструкции за монтаж DMF 415 0377 10
- Инструкции за монтаж Двудисков съединител с центриращ инструмент в LuK RepSet®
- Инструкции за монтаж за DMF 415 0100 10
- Инструкции за монтаж за DMF 415 0250 10
- Инструкции за монтаж за LuK RepSet® 618 3003 00
- Инструкции за монтаж за LuK RepSet® Pro със съединител SAC на LuK и маховик DMF 415 0146 10 на LuK
- Инструкции за монтаж на двумасов маховик с транспортен фиксатор
- Инструкции за монтаж на комплект RepSet® на LuK 621 3027 09/33 621 3045 09/33 и 621 3050 09/33
- Инструкции за монтаж на комплект RepSet® на LuK 624 3200 09 и 624 3200 34
- Инструкции за монтаж на маховик DMF 415 0231 10 и съединител RepSet 623 3092 00 и 623 3092 10
- Инструкции за монтаж на фрикционни дискове за съединител LuK
- Инструкции за монтаж на хидравличния изключващ лагер 510 0011 11
- Инструкции за монтаж на хидравличния изключващ лагер 510 0016 10
- Инструкции за монтаж на хидравличния изключващ лагер 510 0063 10
- Инструкции за монтаж на хидравличният изключващ лагер (CSC) 510 0090 10/510 0097 10/510 0098 10/510 0137 10
- Инструкции за монтаж: Изключващ лагер с втулка Permaglide
- Информация за диагностициране на метални шумове, които се появяват при изключване на двигателя
- Информация за продукт – изключващ лагер 500 0035 10
- Как да гресираме главини на съединители
- Класификация на номера на шаси за Mercedes-Benz Sprinter
- Метални шумове от полуоска
- Модифициран сензорен пръстен LuK DMF 415 0388 10
- Монтаж на тягов блок за съединител при рull-type съединител
- Монтаж на тягов блок за съединител при рull-type съединител
- Неизправност на системата на съединителя
- Неизправности в 7-скоростната трансмисия със сух двоен съединител с директно превключване
- Некоректни изявления от доставчик на съединители
- Нов - LuK RepSet 620 3268 00
- Обезвъздушаване на хидравличната система на хидравличния изключващ лагер
- Повреда на съединителя при смяна на предавка
- Поява на стържещ шум от изключващата система при задействане на съединителя
- Притрисащ съединител
- Проблеми при превключване на предавкате, след подмяна на съединител
- Продуктова информация, двумасов маховик с центробежна сила, тип „махало”
- Промиване на кормилната система
- Промиване на кормилната система
- Различни дизайни на DMF
- Смяна на помпи за сервоуправление
- Съединителят притриса при маневриране
- Теч в системата на съединителя
- Фрикционен диск с новия първо степенен демпфер
- Фрикционна повърхност LuK HD 30 PLUS
- „Монтажа да се извършва единствено от квалифициран специалист“ - Една инициатива на VDA (Германска Асоциация на Автомобилната Индустрия)